domingo, 13 de febrero de 2011

Capsa de mistos.Segona flama.

Pròpia defensa

Subsistint,per defensa
per propi instint.
Sortir del fang ,possar-se la dignitat per capell.
Bon dia  ,amb la raó no és comerça.

Em basta una idea per a poder viure
mil mil.lions de fastigs per a començar a morir.

Dona´m la ma i ferem cami junts
potser igual et caura un bes i ferem
posible l´utopia.
                                             12 de Febrer de 2002.  Aida Aguilera

-Aida Aguilera. Vaig neixer al nod de Mexico fa bastants d´ anys.
Fa vuit anys que som a Menorca; circumstàncies de la vida.

Crec fermament en el poder de la paraula per a proces de transformació personal.
La meva parella actualmentt és El Tià Lefoc, amb qui compartim calor diariament.

Esper que aquesta Companyia ajunti a molts de mistos i el fester sigui cada cop més calent.

Ah!!! i m´agrada escriure amb una altra llengua que no és pròpiament la meva però que em fa formar part d´aquesta realitat.

Som artesana i intent crear objectes decoratius i funcionals,com la mateixa poesia.
Aquest treball-projecte-vivència és de on  intent defensar-me  dels mal rollos que ens envoltan.
Si també vols "cremar" aqui t´esperam.

                                                                     (3)
                                                 
                                                                        Continuarà.............




































































No hay comentarios:

Publicar un comentario